Announcement

Collapse

Ticket System Issues

Dear Players, we are experiencing technical difficulties with the ticket system, tickets may take longer to respond. Thanks for your patience.
See more
See less

BUGS da Atualização de 28/08/2017

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• BUGS da Atualização de 28/08/2017

Good night, about the last update, it caused two bugs for me
    First one was about the enchanted rings. I had them all and they were:

1- Envy, 2- Greed, 3- Wrath, 4- Gluttony, 5- Sloth, 6- Pride, 7- Lust, 8- Power

I should have them all, but after the update that added the enchanted rings interface it appeared 10 random rings, only 4 uniques and other 6 repeated.
    I also had 40 Lv10 Runestones and 7 of them disappeared like shown in the screenshots.

The four missing rings are:

1- Envy, 2- Greed, 4- Gluttony, 5- Sloth <<< those are the ones missing

Those are the bugs that happened to me, I hope everyone share the bugs that happened after this last update, cause we all have the right to ask what we deserves and its not our fault if the items are gone due to a game error. Its their responsibility to investigate and refund. I hope i get back what is mine.
    There are other bug about the account perks level codes, all codes given says invalid and they havent fixed yet. Screenshot is attached also.

Thanks everyone for the attention.
    Att, Rodrigo Jose da SIlva
    IGN: timaia56
    Server: 175

[TRADUÇÃO]
    Boa noite sobre essa atualização aconteceu vários bugs comigo foram 2 o primeiro
    foi sobre os anéis eu tinha todos os 8 anéis que falarei o nome em seguida de cada 1

Bom era para eu ter esses 8 ai sem repetir 1, mas com a atualização da liberação da interface Enchanted rings onde aconteceu os tais bugs
    cujo dos 8 anéis que era para estar na interface do anel apareceu 10 anéis e cujo só 4 que pode usar e os outros 6 são repetidos
    e eu tinha 40 runas nível 10 e sumiu 7 runas também vou postar as imagens abaixo. E dos 4 que estão me faltando são:

1- Envy, 2- Greed, 4- Gluttony, 5- Sloth <<< esses são os que estão me faltando e pior que era para ter eles

ai estão os Bugs que aconteceu comigo espero que vocês falem os bugs de vocês que aconteceu depois da atualização de segunda sobre a interface do anel tipo todos temos o direito de revindicar o que e nosso e nao temos cupa de perder itens que e por erro do jogo eles tem a obrigação de averiguar e nos restituir espero que me devolvam o que e meu.
    outro bugs ta no site sobre os códigos dos prêmios por nível de conta todos os códigos la dão invalido qndo vamos usar e ate hoje eles nao arrumaram também imagem abaixo também

Obrigado a todos pela atenção
    Att: Rodrigo Jose da SIlva
    nick: timaia56
    Server: S175
    era para ter os 8 anéis ai sem repetir e do nada repetiu 4 e ainda por cima apareceu +2 que nao tinha nem sei como apareceu era para ter só 8 anéis lai os 4 que estou usando e mais 4 na interface do anel e para vocês verem apareceu 2 a mas aqui são as runas usei 5 nível 10 nos 4 anéis que estou usando e era para ter na mochila + 20 e só tem 13 runas nível 10, totalizando as 40 runas mas do nada sumiu 7 runas e apareceu 2 anéis a mas falo desses prêmios  pelo menos os meus códigos todos dão invalido nem sie que prêmios dão nesses códigos e olha para quais jogos servem
    Last edited by timaia56; 09-02-2017, 09:43 AM.

English, please?

Comment

Hello since i speak portuguese and my english is understandable here is a loose translation of what timmaia wrote. I hope it helps

Good night, about the last update, it caused two bugs for me
      First one was about the enchanted rings. I had them all and they were:

I should have them all, but after the update that added the enchanted rings interface it appeared 10 random rings, only 4 uniques and other 6 repeated.
      I also had 40 Lv10 Runestones and 7 of them disappeared like shown in the screenshots.

The four missing rings are:

1- Envy, 2- Greed, 4- Gluttony, 5- Sloth <<< those are the ones missing

Those are the bugs that happened to me, I hope everyone share the bugs that happened after this last update, cause we all have the right to ask what we deserves and its not our fault if the items are gone due to a game error. Its their responsibility to investigate and refund. I hope i get back what is mine.
      There are other bug about the account perks level codes, all codes given says invalid and they havent fixed yet. Screenshot is attached also.

Thanks everyone for the attention.
      Att, Rodrigo Jose da SIlva
      IGN: timaia56
      Server: 175
      Last edited by Hotscrock; 09-01-2017, 10:03 AM.
      Bots are real even though people deny its existence.
      Hots @ Dragon Pals S162 Khare Desert | Warrior - 11.204M BR
      Dark Dragon - 4.212M BR | Arya Lv160 23 Stars - 2.344M BR

Comment

Hotscrock muito obrigado por ter traduzido para o inglês lhe agradeço muitíssimo que usei sua tradução la no tópico para que os moderadores e gms entendam

Comment

Please open a ticket at
          http://www.r2games.com/support/?ac=ticket&ticket_type=7

Comment

Working...
          X