Announcement

Collapse
No announcement yet.

RPG Is Important

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• RPG Is Important

So RPG is very important to the game.

Sem o RPG, o jogo se torna Moba comum, ninguém mudará Legend League ou Dota 2 ou qualquer outro Moba. Por Heroes Evolved, porque não há nada novo diferente de outros Mobas.

Without the RPG, the game becomes a common Moba, no one will change the Legend League or Dota 2 or any other Moba. By Heroes Evolved, because there is nothing new different from other Mobas.

Sem o RPG Ninguém vai fazer RECARGA, Somente com Skins, Não compre habilidades em Moba, já RPG a equipe gasta dinheiro, para se tornar forte, Vá para mim

Without the RPG Nobody Will do RECARGA, Only with Skins, Do not buy Skills in Moba, already RPG the staff spends money, to become strong, Go for ME

Quando Agente está cansado de Jogar,o Modo 5 vs 5,sempre mudamos de jogos, Com o RPG ,teremos Mais Um motivo,para fica no jogo e gastar Dinheiro Para vocês Fazerem Muito Mais Atualizações

When Agent is tired of Playing, Mode 5 vs 5, we always change games, With RPG, we will have More reason, to stay in the game and spend Money For you to Do Much More Updates

RPG Não atrapalha,Quem Joga valendo Rank, Porquê tem 600 de energia, por dia , o pessoal ganha somente 90 de energia.

RPG Does not get in the way, Who plays worth Rating, Why has 600 energy, per day, the staff earns only 90 energy.

Muitas pessoas pararam de jogar Heroes Evolved por causa do troll, com o RPG eu não direi que eles desapareceriam, mais jogariam menus.

Many people stopped playing Heroes Evolved because of the troll, with the RPG I will not tell them they would disappear, more would play menus.

Outra razão é VIP que ajuda e muito em RPG

Another reason is VIP that helps and a lot in RPG

There are a lot + reasons if I stay talking you will stay all day kkkkk

You Heroes Evolved Team, it takes almost 3 weeks to launch 1 New Champ.
    With the RPG the Game evolves :-)

Quero Fazer 1 Desafio se vocês Permitirem, quero fazer 1 video explicando sobre isso,se eu Tiver 500 Likes,vocês Coloca o RPG no Jogo
    I want to do 1 Challenge if you allow, I want to make 1 video explaining this, if I have 500 Likes, you put the RPG in the game
    Heroes Evolved

Name: ViruzStyle

My ID: 1

Concordo, o modo RPG era oque segurava no Legend Of Glory ( servidor BR ) quero muito que volte o modo rpg e o sistema de clã, provavelmente vai reduzir os numeros de trolls consideravelmente.

Comment

#eu apoio o rpg like up

Comment

At first glance it seems an interesting idea but in reality it has no meaning. You can not convert a moba into an RPG, requires a lot of development servers and time and resources, in case the game suffers from bugs every time they launch a hero or update the game so its hard to add a big change like that.

The only way is to make a version of HEROES EVOLVED in RPG. Outside of that I do not see any possibility that the moba can be converted into a rpg. luck

Comment

I support the idea of adding rpg mode in the game, and think about all platforms (heroes evolved) in Br q was closed, that of Vietnam, China all have this mode, which besides being a differential of other moba like lol and Dota2 still increases the income of the print

Comment

modo RPG vai ser diferente de todos os mobo mais pessoas vão quer jogar

é trazer o modo RPG ai o jogo vai fica massa vai por mim $$$$

So RPG is very important to the game.
            talve né tem que ter outro modo pq 5v5 tem muito troll

fica melhor com o modo RPG pq 5v5 fica muito chato pq tem muito troll já com o modo RPG mais um modo para jogar
            Last edited by Whakapono; 07-25-2017, 01:44 PM. Reason: Merged posts, please use edit in the future

Comment

eae modo rpg é melhor modo

Comment

modo rpg rpg gogogogo cade ? vamo rpg

Comment

smodo rpg gogogoqueremos o modo rpg

Comment

#eu #eu apoio o rpg like up

Comment

#eu apoio o rpg like up gogogog

Comment

vamo modo rpg ogogo r2games ss

Comment

novas atualizão tipo o modo rpg era o melhor modo gogogo #rpg

Comment

#eu apoio o rpg like up

Comment

#eu apoio o rpg like up

Comment

Working...
                              X