Announcement

Collapse

Official Community Discord Server

Join us on the new R2Games Community Discord Server! https://discord.gg/VFMzFDqKq5
See more
See less

any" UPDATE" about the game problem ?:mad:

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • MacBite
    started a topic any" UPDATE" about the game problem ?:mad:

    any" UPDATE" about the game problem ?:mad:

    give us updateeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

  • R2744785
    replied
    hope they release a new server as soon as it got fixed. cause s62 is a total fail with overwhelming gold

    Leave a comment:


  • mhanth4f
    replied
    Originally posted by Nellah View Post
    why are people so emo. Its machines, things happen. Go live a little in the meantime geez. And btw its legit to ask for an update cause its truely annoying to not know the status of things, but its seriously not a reason to quit a game =P
    it is a reason Click image for larger version

Name:	qsdmpnqf.gif
Views:	2
Size:	236.2 KB
ID:	1666656

    Leave a comment:


  • R21336946
    replied
    Originally posted by Nellah View Post
    why are people so emo. Its machines, things happen. Go live a little in the meantime geez. And btw its legit to ask for an update cause its truely annoying to not know the status of things, but its seriously not a reason to quit a game =P
    Actaully not being able to play a game is a pretty darn good reason to quit a game.
    I'd go try out some of the other games R2 has to offer but I hear they're having issues too.

    Day three now ... Does anyone have a deck of cards I can borrow?
    Last edited by R21336946; 04-14-2013, 12:00 PM. Reason: spelling

    Leave a comment:


  • desmondcs2
    replied
    update.. update.. lol set a bomb n we get it done..
    Its boring cuz i have free time i can spend here.. whats going on? Oh nothing just server / connection dead.. jeez

    Leave a comment:


  • R22781120
    replied
    (s62) is still up go play on that server till its sorted

    Leave a comment:


  • Nellah
    replied
    why are people so emo. Its machines, things happen. Go live a little in the meantime geez. And btw its legit to ask for an update cause its truely annoying to not know the status of things, but its seriously not a reason to quit a game =P

    Leave a comment:


  • MemoryLane
    replied
    The only update is that this is still in effect: http://forum.r2games.com/announcement.php?f=2

    Leave a comment:


  • R26108411
    replied
    how long is it gonna be like this?? can you r2 people give us update pls.....

    Leave a comment:


  • R22781120
    replied
    oh well r2 im looking for a different game to play peace out (s8)ghostrider bye peeps

    Leave a comment:

Working...
X