Announcement

Collapse
No announcement yet.

Eudeamon

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Je zei dat je de allereerste Eudaemon quest volmaakt hebt? Waar je bij poppetje zo-en-zo moet praten, etc? Heb je toen iets van hem gekregen? En wat heb je daarmee gedaan?
    "The trolls of the Ramtops call her Aaoograha hoa ("She Who Must Be Avoided")
    and the dwarf name for her, K'ez'rek d'b'duz, translates to "Go Around the Other Side of the Mountain."



    On holiday. Please refer any issues to

    Comment


    • #17
      ik heb met het poptje gepraat ja : en onder het proten werd ik er uit gegooit en sints dien is die nergens meer te vinden lijkt er op dat er iets goed mis is gegaan toen ik er uit klapte

      Comment


      • #18
        dit is wat ik in mail kreeg als melding maar verder heb en zie ik niets zie afbeelding Click image for larger version

Name:	Naamloos.png
Views:	1
Size:	748.7 KB
ID:	1723566

        Comment


        • #19
          Originally posted by dennyselder View Post
          ik heb met het poptje gepraat ja : en onder het proten werd ik er uit gegooit en sints dien is die nergens meer te vinden lijkt er op dat er iets goed mis is gegaan toen ik er uit klapte
          Ja, dat zal zeker niet meegeholpen hebben. Het lijkt me het verstandigste dat je hier een ticket over maakt. Ik zal je een paar zinnen in PM sturen die je in de ticket kunt zetten, zodat het een duidelijk verhaal is voor de GMs. Als je dat wilt, natuurlijk.
          "The trolls of the Ramtops call her Aaoograha hoa ("She Who Must Be Avoided")
          and the dwarf name for her, K'ez'rek d'b'duz, translates to "Go Around the Other Side of the Mountain."



          On holiday. Please refer any issues to

          Comment


          • #20
            dat lijk me heel fijn en enkel is dan de vraag waar moet ik daar voor wezen dan ?

            Comment


            • #21
              Je kunt de PM lezen via deze link: http://forum.r2games.com/private.php en in de PM heb ik je ook de link gestuurd naar het ticketsysteem.
              "The trolls of the Ramtops call her Aaoograha hoa ("She Who Must Be Avoided")
              and the dwarf name for her, K'ez'rek d'b'duz, translates to "Go Around the Other Side of the Mountain."



              On holiday. Please refer any issues to

              Comment


              • #22
                Dank je wel esme hoop echt dat ze het op kunne lossen snel voor me

                Comment

                Working...
                X