Announcement

Collapse
1 of 2 < >

Flash EOL

Attention: Adobe has blocked flash content from playing beginning January 12th. Please update to new client version 1.1.2.
2 of 2 < >

Official Community Discord Server

Have questions or concerns you want to talk about? Join us on the new R2Games Community Discord Server! https://discord.gg/VFMzFDqKq5
See more
See less

Share your mage.

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by R22965876 View Post
    i hv nothing xD
    at least you can do moon nm runs #09

    Comment


    • Originally posted by Missmagic-s119 View Post
      Update on my mage after getting 70 set ..should get hat legend in 7
      days.
      [ATTACH=CONFIG]61913[/ATTACH]
      sweet! gz
      ~ Redoga ~

      My very own detailed mage guide
      Choosing between EWD and Crit - a comparative guide
      My pathetic youtube channel
      -------------------> Latest video:

      Comment


      • Originally posted by R22965876 View Post
        not if i take you both down! *bragging*
        btw, do i know you?
        No, not yet. I am just a fan of zeref who aims to surpass him. I am a lowly lvl 53 for now, an idiot who shall fast lvl until 64 and be crushed in bg, just so I can start collecting materials for lvl 60 set asap and for the sake of my shylps

        Comment


        • hope make legendary hat in 3 days
          Click image for larger version

Name:	b354f7865114a0b77439389e5008318c.png
Views:	1
Size:	634.8 KB
ID:	1677784

          Comment


          • needs more insigs

            Comment


            • Originally posted by Draggyy View Post
              No, not yet. I am just a fan of zeref who aims to surpass him. I am a lowly lvl 53 for now, an idiot who shall fast lvl until 64 and be crushed in bg, just so I can start collecting materials for lvl 60 set asap and for the sake of my shylps
              a fan? YAY! finally a new fan
              Originally posted by LOXMATblY View Post
              hope make legendary hat in 3 days
              [ATTACH=CONFIG]61929[/ATTACH]
              those insignia...how much for them?

              Comment


              • Originally posted by S44-ZEREF View Post
                those insignia...how much for them?
                i got all shards and 57k insignia now

                Comment


                • Originally posted by LOXMATblY View Post
                  i got all shards and 57k insignia now
                  someone gonna have fun with lv 80 shards lmao

                  Comment


                  • Originally posted by S44-ZEREF View Post
                    someone gonna have fun with lv 80 shards lmao

                    lol idk for what me insignia ALL lvl80 shards from crypt shopClick image for larger version

Name:	crypt.jpg
Views:	1
Size:	412.3 KB
ID:	1677785

                    Comment


                    • lol from crypt shop im never getting lvl 80 gear then

                      Comment


                      • Originally posted by LOXMATblY View Post
                        lol idk for what me insignia ALL lvl80 shards from crypt shop[ATTACH=CONFIG]61930[/ATTACH]
                        Wut?! 80 legend shards from crypt shop? ... All Year of blitzing lol

                        _________


                        Crit Mage 80v
                        ~135k Br


                        _________


                        Comment


                        • Btw loxy,next time take someone with who we can win on ga xD tooday u redo and haj... That was to much xD

                          _________


                          Crit Mage 80v
                          ~135k Br


                          _________


                          Comment


                          • Originally posted by LOXMATblY View Post
                            lol idk for what me insignia ALL lvl80 shards from crypt shop[ATTACH=CONFIG]61930[/ATTACH]
                            think we need ins too...hopefully not

                            Comment


                            • This is my char, its been awhile since I posted my char!

                              Special thanks to: GingerDaHutt, Greymage, CreamySaucy, ||Crazy||, NyxVampiria and Melissan for giving me inspiration at my slow leveling!
                              you are all my inspiration... now I am proud to say im getting on the league of the big OP mages!

                              And im also Shining and Shimmering XDD

                              Click image for larger version

Name:	[S226] Shiver Howl-WARTUNE at R2Games.com - Internet Explorer - [InPrivate] 11132013 22123 PM.bm.jpg
Views:	1
Size:	196.2 KB
ID:	1677788
                              Click image for larger version

Name:	[S226] Shiver Howl-WARTUNE at R2Games.com - Internet Explorer - [InPrivate] 11132013 22222 PM.bm.jpg
Views:	1
Size:	184.1 KB
ID:	1677789
                              Click image for larger version

Name:	[S226] Shiver Howl-WARTUNE at R2Games.com - Internet Explorer - [InPrivate] 11132013 22313 PM.bm.jpg
Views:	1
Size:	93.7 KB
ID:	1677790

                              Comment


                              • Nice

                                Now if I may ask.

                                Since you got that sniper and deter, while using EWD.
                                Why is the deter higher than the EWD. If you're EWD build?
                                Shouldn't it be like, reversed?
                                S166. lvl: 78(soon/is)
                                Mage: Existence (G.M)
                                BR: 113k-ish 70 set's done!!

                                Comment

                                Working...
                                X