Announcement

Collapse

Official Community Discord Server

Join us on the new R2Games Community Discord Server! https://discord.gg/VFMzFDqKq5
See more
See less

[Announcement] 06/7/2012 Server Maintenance @ 4:00 AM EDT

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Please bring back gmut event please

    Comment


    • #17
      lol its res ! lol s1 s2 s3 all here?

      IGN: s1 x3MyHolyFany
      Lv:75 90%
      Guild: Armada
      Ign:x3MyHolyFany
      Server:Aurora Point
      Level:60+ scion Knight
      Honor: Duke
      Guild: (S1)Armada

      Comment


      • #18
        Originally posted by fezzaboi View Post
        i started about 1 month after the game was out.. i have real life stuff to do and there for cannot be as (good as u expect) so dont open your mouth unless u know.. have u been on s1-3? my name is (s3)resarntu.. im a holy priest (HEAR THAT A PRIEST THAT HEALS OMG!!!) nearly all the level 80+ have a aura and 1 hit people in seng.. is that a problem that i just mentiond it? so how can i be a noob for just mentioning it? how am i expected to get a kill streak? yes did i say that you NOOBS shouldnt get a event? no i didnt.. but since the server merge there has not been a maternence without a event.. so im sorry to say dark3xectra.. **** u dont know *** u are on about.
        for rl yes events r nice but omg ther over killing it that only ppl thst spent even have time to refill ther gold to use in every event
        [r^(S3)Hemming]


        I Will Eat Your Soul

        Comment


        • #19
          servers went beta
          Give me cookie friends for ever <3
          IGN=Far~

          Comment


          • #20
            farcry1
            lvl 45
            Give me cookie friends for ever <3
            IGN=Far~

            Comment


            • #21
              Originally posted by wapong View Post
              Please bring back gmut event please
              ten to one this guys hear is broke and just to dumb to relize you need GOLD for the gmout event
              [r^(S3)Hemming]


              I Will Eat Your Soul

              Comment


              • #22
                GMUT!! i wanna GMUT event

                Comment


                • #23
                  Nope not yet dude.
                  Originally posted by R2149828 View Post
                  servers almsot online guyz
                  Ign:x3MyHolyFany
                  Server:Aurora Point
                  Level:60+ scion Knight
                  Honor: Duke
                  Guild: (S1)Armada

                  Comment


                  • #24
                    lolol :P ima noob?
                    (s3)resarntu i think most of you know me already. =D

                    Comment


                    • #25
                      xgdfhgdh
                      hi


                      ghfh
                      Give me cookie friends for ever <3
                      IGN=Far~

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by dark3xectra View Post
                        lol fezzaboi is noob.for older server u might dont give dam care about event..But young server need these event to make it interesting and lively.and for 62 scion priest u got die easily is pretty upset..that mean ur just not good enough..maybe u start late..but s1-s3 is like the oldest server around,so its ur loss to start there..u should start in newest server as possible.not jumping to server that u think the name is cool..
                        well people might choose to join that server because they have friends who play there. I know thats why i did. not really agreeing with res or anything though :3
                        Was S2slotstein but now im starting over on a new server as S65sluhhtstein. If you knew me on Himeng Valley dont be shy <3!


                        &

                        Comment


                        • #27
                          I will get my hellwing if there is a Gmut event. Have been setting up for one for awhile lol

                          Comment


                          • #28
                            grrrrr how many mroe minuts
                            Give me cookie friends for ever <3
                            IGN=Far~

                            Comment


                            • #29
                              dysfunction can u help me when u get your hellwing lol
                              Give me cookie friends for ever <3
                              IGN=Far~

                              Comment


                              • #30
                                not minutes,hours
                                Ign:x3MyHolyFany
                                Server:Aurora Point
                                Level:60+ scion Knight
                                Honor: Duke
                                Guild: (S1)Armada

                                Comment

                                Working...
                                X